Close

Veel gestelde vragen:

 

Wat zijn de verzendkosten? 

  • Nederland:
  • De verzenkosten bedragen € 3,95 tot een aankoopbedrag van € 100,00.
  • Bestellingen boven de € 100,00 worden gratis verzonden.

  • België en Duitsland:
  • De verzendkosten bedragen € 6,95.

 

Is een intracommunautaire levering mogelijk?

  • Ja dit is mogelijk echter niet automatisch via de webshop.
    Stuur hiervoor uw bestelling per email of contactformulier naar ons toe.
    Vermeld uw bedrijfsgegevens (naam, adres, BTW nummer) en de wijze van betalen.
    U ontvangt dan een per email factuur met daarbij een betaallink.

Is het mogelijk op rekening te kopen?

  • Nee, helaas hebben erg veel particulieren en bedrijven misbruik gemaakt van de situatie.
    Dit heeft ons erg veel tijd en geld gekost om zo alsnog onze rekeningen voldaan te krijgen.

Kunnen producten worden afgehaald?

  • Ja, producten kunnen bij ons op afspraak worden afgehaald.

Wat zijn jullie openingstijden?

  • Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09.00 uur t/m 17.00 uur.

 

Kan ik een product betalen bij afhalen?

  • Ja, dit kan alleen met PIN (VISA, V-pay, Mastercard, Maestro, American Express).

 

Is er een beperking m.b.t. betaling met creditcard?

  • Ja, u kunt maximaal tot € 1.000,00 betalen met uw creditcard. Alle overige betaalmogelijkheden hebben geen limiet.

Kan een systeem ook door jullie worden geïnstalleerd?

  • Ja, wij installeren systemen ook op locatie. Neem contact met ons op voor meer informatie.

 

Zijn alle prijzen inclusief B.T.W.?

  • Ja, alle prijzen welke zijn vermeld zijn inclusief B.T.W.

 

Kan ik het bestelde product retourneren?

  • Ja, U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@alarm-winkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Programmeren jullie ook systemen voor verzending?

  • Ja, geen enkel probleem, geeft dit aan tijdens het bestelproces en wij nemen na ontvangst van uw bestelling contact met u op.

Ik heb een klacht, waar kan ik een klacht indienen?

  • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@alarm-winkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Close